EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 14 2012

A on són els nostres alumnes?

Passem a facilitar-vos informació sobre les passes professionals d’exalumnes de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB que avui en dia treballen en el sector turístic i hoteler, i també en altres àmbits:

• La sra. María Luisa Ortiz, Graduada en Direcció Hotelera, exerceix de Directora del Restaurant Grill Room.

• La sra. Thaïs Píriz, Graduada en Direcció Hotelera, és la Propietària del Restaurant 103 Santaló.

• El sr. Joan Segarra, Graduat en Direcció Hotelera, desenvolupa el càrrec de Director General a l’establiment Royal Panamá Luxury.

• La sra. Rosa Maria Sas, Graduada en Direcció Hotelera, és la Responsable Comercial d’Afinia Hotels.

• La sra. Jennifer Gómez, Graduada en Turisme, treballa com a Sales Manager Area d’Evo-Control.

En els propers dies, seguirem la trajectòria professional de més antics alumnes de l’EUTDH-UAB.

This entry was posted on Dimarts, 14 Febrer, 2012 at 15:35 and is filed under alumnes, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, ofertes laborals, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.