EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 10 2012

L’EUTDH rebrà la col·laboració d’una alumna de Filologia Anglesa per realitzar tasques de traducció

En aquest segon semestre del curs 2011-2012, l’alumna Laura Sancho, del darrer curs dels estudis de Filologia Anglesa de la UAB col·laborarà amb l’EUTDH realitzant les seves pràctiques. Concretament, l’estudiant realitzarà traduccions a l’anglès de material formatiu i informatiu de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera, i participarà en la traducció de continguts del web del Centre.

La seva tasca serà supervisada pel professor d’anglès de l’EUTDH, Roger Nicholson.

This entry was posted on Divendres, 10 Febrer, 2012 at 10:39 and is filed under alumnes, Convenis, idiomes, practiques. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.