EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 08 2012

Actualització de la Borsa de Treball de l’EUTDH

Us mostrem, tot seguit, les dades més actuals del servei de la Borsa de Treball de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB d’aquestes darreres setmanes:

S’han rebut 16 noves ofertes de treball, de les quals 12 eren vacants a l’àrea d’allotjament, 2 en l’àmbit de la restauració; una plaça de comercial, i una altra en altres àrees vinculades amb el sector turístic i hoteler.

Per altra part:

• 71 alumnes i 18 empreses s’han donat d’alta a la Borsa de Treball.
  • 89 alumnes han optat a aquests ofertes laborals.

Seguirem, properament, informant-vos de totes les novetats referents a la Borsa de Treball de l’EUTDH .

This entry was posted on Dimecres, 8 Febrer, 2012 at 11:16 and is filed under alumnes, borsa de treball, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, ofertes laborals, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.