EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 07 2012

Intercanvi del Programa Sòcrates-Erasmus per al professorat

El professor Francesc Romagosa va participar el passat mes de novembre de 2011 en un intercanvi breu del programa Sòcrates-Erasmus per al professorat, assistint a la ‘International Week’ organitzada per l’Erasmus Hogeschool de Brusel·les.

El Dr. Romagosa va impartir diverses classes per als estudiants de Turisme i Comunicació d’aquest centre que, enguany, ha entrat a formar part de les universitats amb les quals l’EUTDH té conveni d’intercanvi d’estudis en el marc del programa Sòcrates-Erasmus també per a alumnes.

This entry was posted on Dimarts, 7 Febrer, 2012 at 11:25 and is filed under idiomes, intercanvis, professorat, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.