EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 03 2012

ESCOTUR iniciarà la 6ª edició del ‘Curs de Preparació per a les Proves d’Habilitació de Guia de Turisme de Catalunya’

Seguint el ritme que en els darrers anys marquen les convocatòries per les proves, ESCOTUR (la unió de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB (EUTDH), juntament amb l’Escola Superior de Turisme de Barcelona i la Fundació Prat) vam impartir la 5ª edició del Curs de preparació per les Proves d’Habilitació de Guia de Turisme de Catalunya”.

Amb un gran nombre d’alumnes disposats a preparar-se per les proves aquestes no es van arribar a convocar el passat 2011. El curs de preparació però, es va fer normalment a l’espera de les decisions de la Direcció General de Turisme, deixant unes sessions d’actualització i repàs per aquest any.

Ara, que sembla que sí que hi haurà convocatòria, iniciem un nou curs, la 6ª edició, també amb un nombre important d’alumnes en les dues modalitats, on-line i presencial. Aquesta sisena edició del curs començarà aquest mes de febrer de 2012 i tindrà una duració d’uns 3 mesos, just quan s’espera que se celebrin les proves. El curs conté, a més dels continguts dels exàmens, assessorament de com afrontar les proves escrites i orals, simulacions d’aquestes, i tot el recolzament d’un equip de professors i experts avalats per al seu currículum tant professional com docent.

La necessitat d’actualitzar i repensar la informació sobre la professió de guia en el nostre país ha portat a la possibilitat que aquestes proves siguin les darreres, en el format actual, per poder-se habilitar com a guia.

Probablement diferents requisits d’accés a les proves, actualitzacions del temari, una nova regulació de la professió o àdhuc una nova temporització en el temps de les convocatòries podrien portar a ajornar les properes proves a més d’un any.

El curs es impartit en dues modalitats, l’on-line amb seguiment tutorial personalitzat i la presencial amb 100 hores de sessions teòriques i pràctiques. Els darrers resultats dels nostres alumnes, un 89% d’aprovats, avalen la nostra formació. En la convocatòria de 2012 esperem presentar a un centenar d’alumnes.

Per a més informació i inscripcions sobre el “Curs de Preparació per a les Proves d’Habilitació de Guia de Turisme de Catalunya 2012” visiteu el web del curs (clicant sobre l’enllaç).

També us podeu posar en contacte amb el Coordinador del curs per resoldre dubtes o sol·licitar informació personalitzada:

Justi Hidalgo

e-mails: jhidalgo@fundacioprat.com i justi.hidalgo@uab.cat.

This entry was posted on Divendres, 3 Febrer, 2012 at 13:59 and is filed under alumnes, ampliació d'estudis, estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, idiomes, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.