EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Gen 27 2012

Un alumne de l’EUTDH participa en el programa d’estudis de la University California Riverside i Disney World Resort Orlando

Aquest mes de gener de 2012, l’alumne de l’EUTDH, Guido Keller, s’ha incorporat a la University California – Riverside i al parc del Walt Disney World Resort d’Orlando als Estats Units, per realitzar el programa d’estudis i pràctiques internacionals d’aquestes dues prestigioses institucions americanes, gràcies al conveni que l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB va firmar amb aquests partners.

Aquesta formació permet obtenir el certificat en ‘Hospitality & Tourism Management’ o en ‘Management’ per la universitat americana, a més d’aconseguir el reconeixement dels crèdits teòrics corresponents al segon semestre a l’EUTDH. Aquest programa va destinat als alumnes de 2on i 3er curs del Grau de Turisme i als alumnes de 2on curs del Graduat en Direcció Hotelera.

A la fotografia de més avall, podeu veure en Guido Keller (el quart noi per l’esquerra, a la filera de dalt) junt a un grup d’estudiants espanyols de la Universidad Juan Carlos I de Madrid que també participen en aquest programa.

This entry was posted on Divendres, 27 Gener, 2012 at 15:19 and is filed under alumnes, ampliació d'estudis, estudis, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, idiomes, intercanvis. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.