EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Gen 23 2012

Propera convocatòria del ‘Curs d’Amadeus Nivell I (Reserves)’ de l’EUTDH – UAB

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB , com a centre reconegut i homologat oficialment per AMADEUS ESPAÑA , organitza cursos de formació sobre el sistema AMADEUS . Aquest és el programa de reserva líder en el sector de les agències de viatge i companyies aèries, fet que fa que el coneixement sobre el seu funcionament i les seves actualitzacions sigui imprescindible per tots aquells professionals que vulguin desenvolupar-se professionalment en qualsevol d’aquestes empreses. L’objectiu d’aquests cursos és aprendre el funcionament del programa, assolint-ne els coneixements necessaris per poder realitzar i gestionar les reserves aèries, hoteleres i de cotxe de lloguer a través del sistema AMADEUS . La docència es realitza a l’aula virtual d’Amadeus de l’Escola dotada amb 26 ordinadors amb connexió en temps real al sistema de distribució.

Durant els dies 24 i 31 de gener, i 7, 14 i 21 de febrer de 2012, de 16:00 a 20:00 hores es realitzarà el “Curs d’Amadeus Nivel I (Reserves)”.

Preu general: 250€  (Preu amb descompte: 225€ per als membres de l’EUTDH i de la comunitat UAB).

Encara sou a temps d’inscriure-vos!!!

Per a més informació i inscripcions, visiteu aquest enllaç .

This entry was posted on Dilluns, 23 Gener, 2012 at 18:30 and is filed under alumnes, cursos, estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.