EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Gen 20 2012

L’EUTDH participarà oferint cursos a la ‘International Summer School’ de la UAB

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera participarà en una nova i innovadora oferta de cursos amb la denominació de ‘International Summer School’ que organitzarà la Universitat Autònoma de Barcelona en el Campus d’Excel·lència Internacional de Bellaterra per als mesos d’estiu. Aquesta formació està pensada per als estudiants internacionals i nacionals, i grups, que desitgin viure l’experiència única i rica d’aprenentatge en una de les millors universitats europees reconegudes per la seva qualitat en la docència, i gaudir de vivències personals a Catalunya durant el període estival.

L’EUTDH oferirà els cursos ‘El turisme urbà d’èxit. El model de Barcelona’, coordinat per la Dra. Gemma Cànoves i el Dr. Francesc Romagosa; i per altra part, el curs titulat  ‘L’empresa turística al segle XXI’, coordinat pel professor Albert Vancells. Properament us facilitarem més detalls sobre aquesta formació (període de realització, professorat de docència, preus, inscripcions, etc…).

Podeu veure informació genèrica sobre el ‘International Summer School’ de la UAB clicant sobre l’ enllaç.

This entry was posted on Divendres, 20 Gener, 2012 at 15:43 and is filed under alumnes, cursos, estudis, Futurs alumnes, idiomes. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.