EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Gen 18 2012

El proper mes de març es celebraran les noves edicions del Simposi i del Workshop de l’EUTDH

El proper mes de març de 2012 es celebraran les noves edicions del  Simposi i del Workshop de l’EUTDH. El dia 7 de març i sota el títol: “Destinacions turístiques i publicitat: de l’espot a les xarxes socials” es celebrarà l’XIena edició del Simposi.

La quinzena edició del Workshop ‘Trobada Universitat-Empresa’ es desenvoluparà durant el dia 8.

A partir del 23 de gener trobareu tota la informació sobre aquests esdeveniments al lloc web del Centre:

www.eutdh.cat

Us animem a assistir!

This entry was posted on Dimecres, 18 Gener, 2012 at 17:51 and is filed under alumnes, borsa de treball, empreses, Esdeveniments, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, ofertes laborals, Orientació Universitària, Ponències, professionals, professorat, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.