EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Gen 11 2012

Oberta la convocatòria de Beques Sòcrates-Erasmus 2012-2013 fins al 10 de febrer

Convocatòria de Beques Sòcrates-Erasmus 2012-2013 a l'EUTDH-UABJa s’ha obert el període per a la presentació de sol·licituds per a la convocatòria de Beques del Programa Sòcrates-Erasmus d’intercanvis d’estudis a l’estranger, en universitats de països europeus que participin en el programa.

La data concreta de presentació de sol·licituds de les Beques Sòcrates-Erasmus 2012-2013 finalitza el 10 de febrer de 2012.

La sol·licitud s’ha de realitzar de forma electrònica a través de l’adreça: http://sia.uab.es , a l’apartat de “Consulta Sol·licituds Intercanvi OUT”.

Podeu obtenir més informació d’aquests beques consultant la pàgina web de Relacions Internacionals de la UAB (tot clicant sobre l’enllaç).

Per consultar les places i destinacions d’intercanvi disponibles per a la convocatòria 2012-2013, visiteu aquest link.

Albert Vancells
Coordinador Sòcrates-Erasmus EUTDH-UAB
e-mail: albert.vancells@uab.cat

This entry was posted on Dimecres, 11 Gener, 2012 at 16:07 and is filed under alumnes, beques, estudis, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, idiomes, intercanvis. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.