EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 20 2011

Informació sobre els serveis mínims a la Universitat Autònoma de Barcelona durant el període de Nadal 2011-2012

Us informem que en aplicació dels criteris bàsics del pressupost de la UAB per a l’any 2012, la Universitat Autònoma de Barcelona tancarà les seves instal·lacions durant aquest període de Nadal i els serveis seran excepcionals a partir del 24 de desembre de 2011 i fins al 8 de gener de 2012 (ambdós inclosos).

Per tal que tingueu coneixement de quins són exactament els serveis oberts, els horaris i els dies, us adjuntem la graella de serveis mínims que trobareu clicant sobre l’enllaç.

This entry was posted on Dimarts, 20 Desembre, 2011 at 18:23 and is filed under alumnes, biblioteca, General, professorat, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.