EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 09 2011

El Dr. J.A. Duro, director tècnic de l’Índex UAB d’Activitat Turística, esdevé catedràtic al Departament d’Economia de la URV

El Dr. Juan Antonio Duro, Director tècnic de l’Índex UAB d’Activitat Turística que elabora annualment l’EUTDH, acaba de convertir-se en catedràtic contractat d’Economia al Departament d’Economia de la Universitat Rovira i Virgili des de fa uns dies.

El professor J.A. Duro va doctorar-se en Economia per la Universitat Autònoma de Barcelona a l’any 2003, i va ser professor de la nostra Universitat i de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera fins a l’any 2004, moment a partir del qual es va incorporar a la URV, com a professor agregat.

Actualment és l’investigador principal del Grup de Recerca d’Indústria i Territori (GRIT) i dirigeix la Càtedra d’Economia Local i Regional de la universitat tarragonina amb seu al Campus de les Terres de l’Ebre. Ha publicat nombrosos articles en revistes científiques d’àmbit internacional i nacional i ha dirigit diferents projectes de recerca i contractes R + D amb diferents administracions.

Els seus camps de recerca són l’economia mediambiental i l’economia del turisme. En aquest últim àmbit, entre altres tasques, dirigeix l’equip d’investigació que realitza l’Índex UAB d’Activitat Turística, les previsions annuals turístiques per a Catalunya i Espanya; i addicionalment, ha elaborat les estimacions del PIB turístic per al Principat.

Tots els companys i companyes de l’EUTDH-UAB volem felicitar públicament al Dr. Duro per aquesta gran fita professional assolida.

This entry was posted on Divendres, 9 Desembre, 2011 at 15:52 and is filed under estudis, Informes, professorat, Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.