EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 01 2011

Membres de l’EUTDH formen part dels comitès científic i organitzador del ‘XIII Coloquio de Geografía del Turismo, Ocio y Recreación’ de l’AGE

Diversos membres de L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB formen part dels comitès científic i organitzador del ‘XIII Coloquio de Geografía del Turismo, Ocio y Recreación’ impulsat pel grup de treball de Geografia del Turisme, Lleure i Recreació de la Asociación de Geógrafos Españoles (AGE), i amb l’organització conjunta del Departament de Geografia Física i Anàlisi Regional de la Universitat de Barcelona i del Departament de Geografia de la Universitat Autònoma de Barcelona.

La Dra. Gemma Cànoves, directora de Recerca de l’EUTDH i catedràtica de Geografia de la UAB és membre dels comitès científic i organitzador d’aquest esdeveniment. Per altra banda, la Dra. Gerda K. Priestley, ex-directora de 2R+D de la nostra Escola, i els professors i doctors de l’EUTDH, Joan Carles Llurdés, Francesc Romagosa i Asun Blanco presten la seva col·laboració i dedicació al comitè organitzador.

Amb el lema “Turismo y territorio. Innovación, renovación y desafíos” es realitzaran diverses conferències i taules rodones per debatre i reflexionar sobre l’evolució recent del fenòmen turístic en el marc dels processos de globalització, en un context de crisi i de transformació constant de la societat, del treball i de l’oci i de competència entre territoris, i produïnt-se la incorporació de nous llocs i nous productes turístics, que han qüestionat l’hegemonia del model de les destinacions turístiques tradicionals.

El col·loqui es centrarà en tres temàtiques principals:

• Destinacions turístiques: entre renovació i reinvenció.

• Nous llocs i productes turístics.

• El turisme davant el canvi climàtic.

Aquestes jornades de reflexió es portaran a terme durant els dies, 14, 15 i 16 de juny de 2012 a Barcelona, en dues seus: A la Casa de Convalèscencia de la UAB (c/St Antoni Maria Claret, 171) i a la Facultat de Geografia i Història de la UB (c/Montalegre, 6).

Per a més informació, inscripcions i presentacions de comunicacions, visiteu el web del ‘XIII Coloquio de Geografía del Turismo, Ocio y Recreación’.

This entry was posted on Dijous, 1 Desembre, 2011 at 20:20 and is filed under alumnes, Esdeveniments, General, Ponències, professorat, Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.