EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 29 2011

Inauguració del Curs 2011-2012 de l’EUTDH-UAB

El dimecres 14 de desembre de 2011, a les 12:30 h., se celebrarà la Inauguració del Curs 2011-2012 de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona. L’acte es durà a terme a la sala Martí Franqués II de l’Hotel-Escola Campus, a Vila Universitària.

El Dr. Francesc Sastre, Director de l’Escola d’Hoteleria de la Universitat de les Illes Balears, pronunciarà la conferència inaugural, titulada “La formació en turisme i hoteleria al segle XXI”.

Us hi esperem!!

This entry was posted on Dimarts, 29 Novembre, 2011 at 18:59 and is filed under alumnes, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau en Direcció Hotelera, Màsters i Postgraus, Ponències, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.