EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 25 2011

Nova edició especial ’50+1′ de l’@nem digit@l, el Butlletí de Notícies de l’EUTDH amb nou disseny i format

En motiu de l’inici del nou curs acadèmic 2011-2012 i després d’haver publicat ja 50 números de l’@nem digit@l, el Butlletí de Notícies de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, hem volgut celebrar aquesta primera edició d’enguany amb una renovació en el disseny, estructura i format del recull periòdic d’informacions i notícies del nostre Centre i de la seva comunitat universitària.

Esperem que us agradi aquest número especial ’50+1′ que us presentem a continuació:

Continuarem treballant per difondre totes les activitats i informacions d’interès de la nostra Escola en els propers números, tal com ho hem anat fent fins ara.

Fins al proper butlletí!

This entry was posted on Divendres, 25 Novembre, 2011 at 17:46 and is filed under @nem digit@l, General, Publicacions. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.