EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 14 2011

Conferència ‘Emprendre projectes empresarials’ a càrrec d’Òscar Sánchez, Fundador i Director de Tech Sales Group

En el marc de l’assignatura “Treball de Fi de Grau” de l’últim curs dels estudis en Turisme es realitzarà el proper dijous 24 de novembre, a les 10 hores, la conferència titulada ‘Emprendre projectes empresarials’, a càrrec d’Òscar Sánchez, Fundador i Director General de Tech Sales Group, empresa líder en proporcionar el Gabinet de Premsa Comercial a pimes.

Òscar Sánchez és llicenciat en Ciències Econòmiques per la University of La Verne (Califòrnia) i MBA a ESADE. Va completar els seus estudis amb un Programa de Direcció a IESE i va realitzar estudis avançats a la Harvard Business School amb un Programa per al desenvolupament directiu davant els canvis i reptes a la industria del Media del tercer mil.lenni. Com a professional, també va ser Director General de Lycos Bertelsmann durant els anys de l’origen de l’anomenada “Nova Economia” (1999 – 2003) i un dels impulsors del desenvolupament del negoci d’Internet a Espanya durant els últims anys.

La ponència es realitzarà a l’aula habitual de 4rt curs del Grau en Turisme de l’EUTDH.

This entry was posted on Dilluns, 14 Novembre, 2011 at 15:38 and is filed under alumnes, borsa de treball, cieu, Esdeveniments, General, Grau de Turisme, Mitjans de Comunicació, noves tecnologies, Ponències. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.