EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 09 2011

L’EUTDH col·laborarà en el 1er Congrés d’Oci i Turisme (OCITUR) organitzat per l’Escola Universitària del Maresme

L’EUTDH-UAB participarà en el 1er Congrés d’Oci i Turisme (OCITUR), titulat “Oci i Turisme del segle XXI – Perspectives de Futur”, que tindrà lloc els dies 16, 17 i 18 de maig de 2012 a Mataró. El congrés està organitzat i promogut per l’Escola Universitària del Maresme, centre adscrit a la Universitat Pompeu Fabra i integrat en el Parc Científic i de la Innovació ‘Tecnocampus Mataró-Maresme’.

La participació institucional de l’EUTDH-UAB a aquest esdeveniment es realitzarà a través dels seus representants: Francesc Josep Uroz, Director General de la nostra Escola, i Maria Noguera, Directora d’Estudis formaran part del Comitè Organitzador; i la Dra. Gemma Cànoves, Directora de Recerca i de Formació Contínua de l‘EUTDH, serà membre del Comitè Científic.

Les comunicacions que es presentaran en el Congrés tractaran sobre els següents eixos temàtics:

• Oci en els nous segments de mercat: singles, goldies, famílies monoparentals, emigrants, homosexuals…

• El viatge turístic com a experiència.

• Noves formes de turisme i formes tradicionals en evolució: cultura, esport, salut, científic, de negocis, sol i platja, natura, aventura, etc.

• El paper de les noves tecnologies en l’oci del segle XXI.

• Dimensions de l’oci i el turisme en constant evolució.

• Noves destinacions o destinacions noves: Intents de captar nous mercats.

• Allotjaments innovadors.

• Restauració com a forma d’oci social.

Aquest Congrés pretén convertir-se en un gran esdeveniment acadèmic a Catalunya sobre oci i turisme, que anirà rotant en les properes edicions i que serà liderat per les millors facultats i escoles de Turisme de Catalunya.

Tota la informació i inscripcions al 1er Congrés d’Oci i Turisme, OCITUR, ho trobareu en el següent enllaç:

This entry was posted on Dimecres, 9 Novembre, 2011 at 19:10 and is filed under Esdeveniments, estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, General, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, noves tecnologies, Ponències, professorat, Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.