EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 03 2011

Una representant de la Southern New Hampshire University informa sobre el ‘BASHA’ als alumnes de l’EUTDH

Ahir, dimecres 2 de novembre de 2011, ens va visitar la sra. Kathleen Kennedy, representant de la Southern New Hampshire University (SNHU) a Espanya, per presentar i publicitar el programa d’estudis Bachelor Applied Science in Hospitality Administration (BASHA) d’aquesta prestigiosa universitat americana.

Aquest és un programa on els titulats i titulades del Grau en Turisme i del Graduat en Direcció Hotelera de l’EUTDH poden ampliar els seus estudis amb una estança de 14 mesos als Estats Units, realitzant cursos i pràctiques remunerades que els permet obtenir un Bachelor americà, a més d’una experiència laboral a un dels països amb un sector turístic més potent del Món i molt diferent al del nostre país.

Podeu obtenir més informació sobre Bachelor Applied Science in Hospitality Administration (BASHA) clicant sobre l’enllaç, o bé, posant-vos en contacte, amb el Director de Relacions Internacionals de l’EUTDH, el professor Albert Vancells (despatx 1.5; e-mail: albert.vancells@uab.cat).

This entry was posted on Dijous, 3 Novembre, 2011 at 9:24 and is filed under alumnes, ampliació d'estudis, Convenis, estudis, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, idiomes, intercanvis, practiques, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.