EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 28 2011

Una alumna dels estudis en Filologia Anglesa de la UAB realitza les seves pràctiques a l’EUTDH

Posted in alumnes, General, idiomes |

En aquest nou curs acadèmic 2011-2012, l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera torna a rebre la col·laboració en la traducció a l’anglès del web i d’altres materials informatius del Centre, d’una alumna de l’últim curs dels estudis en Filologia Anglesa de la UAB.

L’alumna que actualment realitza aquestes pràctiques és l’Anabel Martínez, i està supervisada i assessorada en tot moment pel professor d’anglès de l’EUTDH, Roger Nicholson.

This entry was posted on Divendres, 28 Octubre, 2011 at 9:10 and is filed under alumnes, General, idiomes. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.