EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 26 2011

A la venda el llibre del 1er Congrés de l’EUTDH: ‘El capital humà al sector turístic’

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB va organitzar els dies 25 i 26 de setembre de 2008 un congrés d’abast nacional orientat a centrar les línies d’anàlisi rellevants del present i del futur dels recursos humans en el sector turístic. Sota el títol “El capital humà al sector turístic: procés i desafiament per a les empreses líders del futur” es van desenvolupar tres taules rodones en les quals es van abordar qüestions relacionades amb les habilitats i competències dels futurs professionals del sector, els elements de debat per al reconeixement social de la professió i els reptes de la immigració.

El llibre recull les ponències que van encapçalar el debat al voltant de cada temàtica. L’autoria dels textos va córrer a càrrec de: José Miguel Rodríguez Antón, catedràtic d’Organització d’Empreses de la Universidad Autónoma de Madrid, Ángeles Rubio, professora en Investigació i Comercialització de Mercats de la Universidad Rey Juan Carlos de Madrid i Adela Ros, directora del programa de recerca Immigració i Societat de la Informació de l’INE3-UOC.

Podeu comprar exemplars d’aquesta publicació al preu de 10.40€, tot adquirint-los a la Secretaria de l’EUTDH o via online en aquest enllaç.

This entry was posted on Dimecres, 26 Octubre, 2011 at 9:16 and is filed under Esdeveniments, Obres, Ponències, professorat, Publicacions, Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.