EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 24 2011

Sessió informativa del programa d’estudis a la Southern New Hampshire University (Estats Units)

Els estudiants que hagin aconseguit el Graduat en Direcció Hotelera o el Grau / Diplomatura de Turisme podran accedir al programa Bachelor Applied Science in Hospitality Administration (BASHA) per la Southern New Hampshire University (SNHU) d’Estats Units.

El programa consta de 15 mesos d’estudis, des de juny fins a l’agost del següent any (p.e. juny 2012 a agost 2013). Es tracta de tres mesos d’estudis teòrics a la seu de Manchester de la SNHU, 9 mesos de pràctiques als hotels de les principals destinacions turístiques del sud dels EUA i tres mesos més a Manchester (ciutat emplaçada a una hora de Boston) per acabar els estudis.

El proper dimecres 2 de novembre de 2011 es realitzarà una sessió informativa sobre aquest programa d’ampliació d’estudis. La reunió tindrà lloc a les 13:30 h. (aula per determinar).

Assistència imprescindible per als i les alumnes que hi vulguin participar.

Per a més detalls, consulteu aquest fulletó sobre el programa d’estudis a la Southern New Hampshire University.

Més informació:

Albert Vancells Farraró
Director de Relacions Internacionals de l’EUTDH i Coordinador del Programa d’Ampliació d’Estudis
e-mail: albert.vancells@uab.cat
(despatx 1.05)
EUTDH-UAB
Campus de la UAB
08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
Telf. +34 93 592 97 28 – Fax. +34 93 581 74 95

This entry was posted on Dilluns, 24 Octubre, 2011 at 15:00 and is filed under alumnes, ampliació d'estudis, Convenis, estudis, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, idiomes, intercanvis, Orientació Universitària, practiques, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.