EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 21 2011

A on són els nostres alumnes?

Us detallem, tot seguit, la trajectòria professional d’ex-alumnes de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona que es troben treballant en el sector turístic i hoteler:

• La sra. Elena Dávila (Graduada en Direcció Hotelera) exerceix de directora comercial de Mirasierra Suites Hotel.

• El sr. Jordi Viñas (Graduat en Direcció Hotelera) desenvolupa el càrrec de professional en networks marketing al International Networks Team.

• La sra. Marina Serrano (Grau en Turisme) és la recepcionista de la Fundació Catalonia.

• La sra. Mireia Franquet (Grau en Turisme) treballa com a hostessa de Restaurant Moments en el Mandarín Oriental de Barcelona.

• La sra. Vanessa Hinojo (Grau en Turisme) realitza la tasca d’assistent comercial al Centre de Convencions Internacional de Barcelona (CCIB).

This entry was posted on Divendres, 21 Octubre, 2011 at 9:20 and is filed under alumnes, borsa de treball, empreses, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau en Direcció Hotelera, ofertes laborals. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.