EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 20 2011

El nou règim de permanència dels estudiants als estudis oficials de Grau i Màster de la UAB

Per al curs 2011-2012 s’ha modificat la normativa acadèmica de permanència als estudis de Grau i de Postgrau organitzats d’acord amb el Real Decret 1393/2007. L’objectiu d’aquesta normativa és la d’establir les normes de permanència i regular la progressió acadèmica dels estudiants de la UAB.

Les modificacions més rellevants a aplicar tant als alumnes de nou accés com als estudiants que s’hagin incorporat als estudis abans del curs acadèmic 2011-2012 es poden resumir en els següents punts:

• 1) La qualificació final es consigna en una única acta d’avaluació per assignatura i curs acadèmic (cada assignatura només tindrà una única nota a l’expedient acadèmic).

• 2) El nombre de matrícules que es podrà realitzar per assignatura serà de 4 ( 3 matrícules normals + 1 extraordinària que haurà de ser demanada i concedida per la Direcció del Centre).

• 3) Cal matricular les assignatures no superades abans de matricular assignatures noves.

• 4) La qualificació de No Presentat implica exhaurir els drets corresponents a una matrícula (de les 4 possibilitats que es tenen per aprovar una assignatura, si l’alumne no es presenta a un examen perd una convocatòria igual que si la suspengués).

• 5) Es poden sol·licitar anul·lacions o modificacions de matrícula dins els terminis que s’estableix en el calendari administratiu.

• 6) Les assignatures optatives són abandonables, no és obligatori tornar-les a matricular quan no s’hagin superat, es pot escollir una altra.

• 7) Pels alumnes incorporats als estudis abans del curs acadèmic 2011-2012 i als efectes del còmput de matrícula a què té dret l’estudiant, no es tindran en compte les matrícules exhaurides fins a l’entrada en vigor de l’actual normativa (per tant, els alumnes partiran amb totes les convocatòries, independentment de que ja haguessin suspès o no presentat a alguna convocatòria abans del curs 2011-2012).

La Direcció d’Estudis ha realitzat reunions informatives per tal de donar a conèixer aquest canvi de normativa als alumnes, tant de primer curs ( al dia 12 de setembre de 2011) com de segon, tercer i quart ( dies 22 i 29 de setembre de 2011).

Si voleu disposar de més informació podeu consultar la Normativa de Permanència dels estudis reglats clicant sobre l’enllaç.

This entry was posted on Dijous, 20 Octubre, 2011 at 9:23 and is filed under alumnes, estudis, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, normativa, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.