EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 19 2011

Noves sessions informatives a l’inici del curs 2011-2012 del Grau en Turisme i del Graduat en Direcció Hotelera

El passat 12 de setembre de 2011, i com cada inici de curs, es van realitzar les sessions informatives per als alumnes de nou accés, tant al Grau en Turisme com al Graduat en Direcció Hotelera, i on van participar els càrrecs de gestió més representatius de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB:

• a) La Direcció del Centre: Presentació de la filosofia EUTDH i UAB que compartiran els alumnes al llarg dels seus anys de formació.

• b)Administració de L’Escola: Presentació dels serveis del Centre i administratius, així com els sistemes d’informació, pagament i carnet d’estudiant, entre d’altres.

• c)Direcció d’Estudis: Presentació tant de la dinàmica acadèmica del Centre (figures acadèmiques, horaris, períodes d’avaluació, règim de permanència, serveis acadèmics, elecció de delegats, programa d’intercanvis, etc.) com el sistema de tutories físiques i electròniques de què gaudiran a partir d’aquest moment.

• d)Programa Professional: Presentació del programa professional que el Centre els ofereix: Workshop, pràctiques obligatòries i optatives, borsa de treball i serveis de treballs temporal, entre d’altres.

• e)Tecnologies: Presentació sobre la utilització del campus virtual com una eina imprescindible pel correcte desenvolupament de la seva activitat acadèmica.

Al finalitzar la sessió informativa es van desenvolupar les proves de nivell d’idiomes.

This entry was posted on Dimecres, 19 Octubre, 2011 at 9:32 and is filed under alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Orientació Universitària. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.