EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 18 2011

L’EUTDH i Polibea Turismo organitzen una nova edició del ‘Curs de Formació en Turisme Accessible’

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona , juntament amb Polibea Turismo , i amb el patrocini del Real Patronato sobre Discapacidad del Ministerio de Sanidad y Política Social organitzen el “Curs de Formació en Turisme Accessible” , adreçat a tots els alumnes de 3er i 4rt curs de Turisme, i de 2on curs de Direcció Hotelera que desitgen adquirir coneixements sobre els turistes amb discapacitats i quina és la seva realitat.

El curs pretén facilitar coneixements i formació necessaris per potenciar el turisme accessible, tot generant un increment de la participació de les persones amb discapacitats en les activitats d’oci i lleure. En aquest sentit, s’imparteixen coneixements vinculats amb la realitat d’aquestes persones, i com les empreses turístiques poden oferir productes, serveis i infraestructures adaptades i destinades a aquest segment de demanda.

El curs està format per 3 sessions de 3 hores que s’imparteixen els dies 19, 20 i 21 d’Octubre de 2011 , a les instal·lacions de l’EUTDH.

El temari del curs és el següent:

Sessió 1

• Presentació del curs.

• Conceptes de Turisme Accessible.

• Pràctica introductòria.

• Conceptes bàsics sobre clients amb discapacitat.

• Atenció a clients amb necessitats especials.

Sessió 2

• Accessibilitat a l’entorn turístic.

• Arquitectura.

• Urbanisme.

• Transport.

• Normativa sobre accessibilitat.

• Ajudes tècniques.

Sessió 3

• Organització d’activitats turístiques accessibles.

• Fonts d’informació sobre turisme accessible.

• Conclusions.

La trentena de places del curs s’han exhaurit en poc temps, fet que demostra el gran interés dels alumnes en rebre coneixements sobre turisme accessible. Aquest curs és coordinat per la Dra. Magda Cayón.

This entry was posted on Dimarts, 18 Octubre, 2011 at 9:43 and is filed under alumnes, cursos, estudis, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.