EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 04 2011

Sessions informatives sobre la Convocatòria de Beques del Programa Propi 2012-2013

El Programa Propi de la UAB ofereix la possibilitat als alumnes de fer estades d’estudis d’un semestre o d’un any sencer a universitats estrangeres no participants en el programa d’intercanvis Sòcrates-Erasmus. La majoria de destinacions solen ser en centres universitaris situats en altres continents.

El període per poder lliurar les sol·licituds per a la convocatòria del Programa Propi 2012-2013 , serà del 10 al 28 d’octubre de 2011.

Per a més informació, sobre les condicions generals d’aquestes beques, les destinacions disponibles, etc…visiteu aquest enllaç .

Es realitzaran dues sessions informatives sobre la convocatòria de beques del Programa Propi, el dimarts 11 d’octubre de 2011 , en els següents horaris:

• 1ª reunió: D’11 a 12:30 h .
  • 2ª reunió: De 15 a 16:30 h .

Lloc: Sala d’Actes de la Plaça Cívica.

Organitza: Relacions Internacionals de la Universitat Autònoma de Barcelona

Per qualsevol dubte, us podeu posar en contacte amb el Coordinador d’Intercanvis de l’EUTDH , el professor Albert Vancells (despatx 1.5); e-mail: albert.vancells@uab.cat

This entry was posted on Dimarts, 4 Octubre, 2011 at 14:51 and is filed under alumnes, beques, Esdeveniments, estudis, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, idiomes, intercanvis, Orientació Universitària, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.