EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Set 29 2011

Disseny i aprovació del Pla de Prevenció de Riscos Laborals de l’EUTDH: Compromís i responsabilitat

Recentment, l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB ha aprovat, als seus òrgans d’administració, el “Pla de Prevenció de Riscos Laborals”, que té per objecte integrar en un sistema únic de gestió de l’organització, la prevenció de riscos derivats del treball, de conformitat amb les lleis i normes vigents.

La integració de la prevenció, s’haurà de realitzar en la gestió operativa, mediambiental i de la qualitat que ha vingut portant a terme des dels seus orígens l’EUTDH.

Aquest Pla contempla, tant el conjunt de les activitats, com en tots els seus nivells jeràrquics que es desenvolupen; polítiques i objectius, estructura organitzativa, responsabilitats, funcions, pràctiques, processos i recursos o mitjans per a la realització de la prevenció d’aquests riscos laborals.

Amb l’aprovació del Pla, es posa de manifest la responsabilitat i el compromís que té la nostra Escola amb la seva comunitat en relació a la salut i la seguretat. El seu lideratge com a centre universitari, així com el seu creixement i consolidació, només es pot assolir partint de tenir un comportament d’aquest tipus, a part, de per raons ètiques i socials.

This entry was posted on Dijous, 29 Setembre, 2011 at 16:16 and is filed under General, qualitat, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.