EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Set 07 2011

L’EUTDH posa a la venda les seves publicacions i recerques via ‘online’

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona posa a la vostra disposició les obres que publica d’estudis i manuals sobre diferents temàtiques del sector turístic i hoteler, i també sobre el món de l’ensenyament i la formació especialitzada relacionada amb les titulacions i matèries que s’imparteixen al Centre.

Es poden consultar al web de l’EUTDH, a l’apartat ‘Recerca’ i ‘Publicacions’,  les fitxes de cada obra per conèixer les seves característiques, detalls i preus.

Si desitgeu adquirir les nostres publicacions, ho podeu fer de dues maneres:

• Contacteu amb la Secretaria de l’EUTDH , per fer la petició, a través dels següents mitjans:
    e-mail: eutdh@uab.cat
  • O bé, podeu comprar-les via online, mitjançant targeta de crèdit, omplint els formularis que trobareu dins de la pàgina de cada una de les obres disponibles.

Consulteu el catàleg de publicacions de l’EUTDH clicant sobre l’enllaç.

NOTA: Els preus de les publicacions inclouen l’IVA i les despeses de l’enviament postal (correu ordinari).

This entry was posted on Dimecres, 7 Setembre, 2011 at 17:14 and is filed under estudis, General, noves tecnologies, Obres, Ponències, Publicacions, Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.