EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Set 05 2011

Lliurament de sol·licituds per al programa a la U. California Riverside & Disney World Resort

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona t’ofereix la possibilitat de realitzar el segon semestre dels teus estudis a Estats Units , estudiant a Califòrnia, a la University of California de la ciutat de Riverside, i realitzant les pràctiques obligatòries al Walt Disney World Resort , situat a Florida.

Aquest programa et permetrà obtenir el certificat en ‘Hospitality & Tourism Management’ o en ‘Management’ per aquesta prestigiosa universitat, a més d’aconseguir el reconeixement dels crèdits teòrics corresponents al segon semestre.

Aquesta formació va destinada als alumnes de 2on i 3er curs del Grau de Turisme i als alumnes de 2on curs del Graduat en Direcció Hotelera .

Aquest programa també permet reconèixer els crèdits teòrics corresponents al segon semestre, exceptuant Francès per als alumnes de Grau en Turisme.

Es preveu que el cost d’aquest programa sigui aproximadament d’uns 5000 dòlars (uns 4100 euros).

Tothom qui vulgui participar en aquests estudis i pràctiques a la UCR-Disney ha de preparar la següent documentació per fer la sol·licitud:

• Omplir la pre-application que s’adjunta .

• Tenir el passaport vàlid i vigent fins a 6 mesos després de la finalització del programa (gener del 2013).

• Escriure l’Essay correctament.

• Preparar el nivell d’anglès. En cas que algú no tingui un nivell d’anglès acreditat, es realitzarà una prova de nivell a l’EUTDH al mes de setembre.

Data límit de presentació de les pre-applications: dijous 15 de setembre de 2011.

L’entrevista amb les representants de la UCR-Disney serà el dimecres 19 d’octubre de 2011, en horari de matí.

Per a més informació, consulta aquest document i/o posa’t en contacte amb el coordinador d’intercanvis de l’EUTDH , el professor Albert Vancells a: albert.vancells@uab.es

No deixis escapar aquesta oportunitat per ampliar la teva formació als Estats Units!

This entry was posted on Dilluns, 5 Setembre, 2011 at 17:34 and is filed under alumnes, ampliació d'estudis, estudis, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, idiomes, intercanvis, practiques, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.