EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jul 28 2011

A on són els nostres alumnes?

Us oferim informació de primera mà de la carrera professional de diversos ex-alumnes de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona que actualment estan treballant en el sector turístic i hoteler:

• El sr. Daniel Aliaga (Turisme) és el mànager de 7 Stones Boraca.

• El sr. Albert Estrany (Graduat en Direcció Hotelera) exerceix de cap de cuina a la Universitat d’Edinburg a Escòcia.

• La sra. Eva Llorente (Graduada en Direcció Hotelera) és la cap de recepció de l’Hotel Campus.

• El sr. Pere Saló (Graduat en Direcció Hotelera) treballa com a supervisor de les pizzeries dels Establiments Viena.

• El sr. Alejandro Pascual (Graduat en Turisme) desenvolupa el càrrec de delegat comercial a Hotusa Hotels.

This entry was posted on Dijous, 28 Juliol, 2011 at 10:05 and is filed under alumnes, borsa de treball, empreses, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, ofertes laborals. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.