EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jul 27 2011

L’Àrea de Consultoria de l’EUTDH verifica dos establiments de turisme rural per obtenir el Distintiu de Garantia de Qualitat Ambiental

El passat mes de juny de 2011, l’Àrea de Consultoria de l’EUTDH (ARC) va realitzar la verificació dels criteris per a l’obtenció , en un cas, i per a la renovació, en un altre cas, del Distintiu de Garantia de Qualitat Ambiental (DGQA) de dos establiments de turisme rural, un situat a la comarca de la Garrotxa, i l’altre a l’Anoia.

Recordem que l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona és “entitat col·laboradora” de la Generalitat de Catalunya, i està habilitada per a la realització de verificacions del compliment dels requisits de les etiquetes ecològiques per al sector turístic a Catalunya.

This entry was posted on Dimecres, 27 Juliol, 2011 at 10:10 and is filed under consultoria, General, qualitat, Recerca, Reconeixements, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.