EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jul 26 2011

Jaume Fàbrega, crític gastronòmic i professor de l’EUTDH, entrevistat a ‘Més Oci Girona’

El professor de Gastronomia i Enologia de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, Jaume Fàbrega, va ser entrevistat per Judit Aliaño de la revista ‘Més Oci Girona’, en el número que es va publicar el passat juny de 2011, per parlar d’algunes curiositats vinculades amb el món de la cuina, gastronomia i enologia, com per exemple, els mites vinculats amb els vins blancs i negres que acompanyen les receptes de casa nostra, o si la dieta mediterrània és només moda o està recollida històricament en els receptaris tradicionals, entre altres aspectes.

Una entrevista molt amena i interessant al prestigiós crític gastronòmic, escriptor de més d’una cinquantena d’obres relacionades amb la cuina, historiador i professor de l’EUTDH, i autor reconegut amb el premi de l’Exposició Cultural Olímpica de Pequín al 2007 per una de les seves obres, a més d’haver estat distingit en quatre ocasions al Premi Gourdmand World Cookbook Awards.

L’entrevista la podeu llegir i trobar íntegrament en les pàgines 12 i 13 de la revista ‘Més Oci Girona’, clicant sobre aquest enllaç.

This entry was posted on Dimarts, 26 Juliol, 2011 at 10:15 and is filed under entrevistes, Mitjans de Comunicació, premis, professorat, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.