EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jul 25 2011

Preinscripció per cursar la retitulació de la Diplomatura al Grau en Turisme

Els estudiants que desitgin retitular-se al Grau en Turisme de la UAB i ja disposin de la Diplomatura en Turisme, previament, hauran de tramitar la preinscripció per a l’ingrés a la oficina d’Orientació Universitària.

Aquesta sol·licitud s’ha de formalitzar per internet al portal Accesnet , a l’apartat Preinscripció Universitària.

La primera vegada que es vulgui realitzar una gestió a l’aplicació informàtica del portal, únicament s’ha d’introduïr el DNI o el passaport i a continuació s’ha de triar un codi (format per entre 6 i 8 caràcters alfanumèrics). A partir d’aquest moment l’estudiant ja tindrà el seu codi accesnet secret que necessitarà per a fer qualsevol gestió relacionada amb la preinscripció universitària (preinscripció, modificació de les preferències, matrícula, consulta de l’assignació, etc.).

La notificació de l’assignació de plaça es fa a través del propi portal, dels llistats exposats a l’Oficina d’Orientació per a l’Accés a la Universitat, les seves seus i en aquest centre en les dates corresponents.

Terminis de preinscripció universitària 2011-2012

Convocatòria de setembre (única)

Del 19 al 22 de setembre de 2011.

Per a més informació:

Oficina d’Orientació per a l’Accés a la Universitat
Plaça Bonsuccés 5-6 08001
Telf.: +34 93 223 03 23 / +34 93 223 25 91
E-mail: accesnet.cur@gencat.cat

This entry was posted on Dilluns, 25 Juliol, 2011 at 14:40 and is filed under ampliació d'estudis, cursos, estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, Grau de Turisme, Reconeixements, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.