EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jul 22 2011

Visites de representants d’entitats i empreses col·laboradores amb l’EUTDH

Posted in empreses, General, Visites |

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB seguint amb la seva política d’establir nous enllaços de col·laboració tant en el camp acadèmic com professional amb institucions i empreses rellevants del sector turístic, hoteler i formatiu, ha rebut a través de la Direcció del Centre, en les últimes setmanes, a Javier Aguirre, Director Comercial de Smartbox.

També els representants de Burgmaster, Josep Maria Llovet (President) i Jordi Balbastre (soci d’aquesta entitat) van visitar l’EUTDH per establir projectes de cooperació comuns.

Finalment, Juan Monzó i Carlos Pons, Director General i Director d’Hosteleria del Club de Golf Sant Cugat, respectivament, es van entrevistar amb la Direcció de l’Escola.

This entry was posted on Divendres, 22 Juliol, 2011 at 18:14 and is filed under empreses, General, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.