EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jul 15 2011

El Bloc de l’EUTDH participa als ‘Premis Blocs de Catalunya 2011’ organitzats per STIC

El bloc ‘EUTDH – Turisme i Hoteleria UAB’ que esteu llegint i que diàriament us ofereix les últimes notícies de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona participa aquest any als ‘Premis Blocs de Catalunya 2011’ que organitza l’Associació Tecnologia i Coneixement (STIC), entitat nascuda al 2008, que impulsa la “interactivitat i innovació en el context de la cultura i la llengua catalanes amb la utilització de les tecnologies de la informació i la comunicació com a eix vertebrador.”

Animats per diversos companyes i companyes de la nostra Escola, hem presentat la nostra bitàcora a aquests prestigiosos guardons en la categoria de ‘blocs corporatius’, esperant fer-hi un bon paper.

Si us agraden totes les informacions que es publiquen aquí, com està estructurat i/o dissenyat el bloc, i si us fa servei, us agraïríem que ens donèssiu un cop de mà i ens votèssiu.

El procés de votació és molt senzill: Només cal que us registreu al web de la STIC, www.stic.cat de forma gratuïta, o bé, podeu connectar-vos a través del vostre compte de Facebook o Twitter per votar; un vot per a cada categoria, fins arribar als 12 vots totals, corresponents a les dotze categories existents. El període de votació es va iniciar el passat 13 de juliol i finalitzarà al 10 de setembre de 2011, a la mitjanit.

Moltes gràcies per la vostra ajuda!!!

Nosaltres continuarem informant-vos dia a dia de totes les novetats de la comunitat vinculada amb l’EUTDH-UAB mitjançant aquest bloc.

This entry was posted on Divendres, 15 Juliol, 2011 at 14:56 and is filed under General, Mitjans de Comunicació, noves tecnologies, premis, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.