EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jul 13 2011

Informació per als ex-alumnes de l’EUTDH que no han finalitzat els estudis

Us recordem que, com a estudiants de l’Escola que no heu finalitzat els estudis, l’EUTDH posa a la vostra disposició un servei d’assessorament i seguiment personalitzat, que us ofereix la posibilitat de reiniciar els estudis, mitjançant tutories específiques i les diferents eines telemàtiques i virtuals que el Centre posa al vostre abast.

Aquest servei va especialment dirigit a tots aquells ex-alumnes que els hi manquin crèdits i desitgin obtenir el títol de Diplomat en Turisme o bé el títol de Graduat en Direcció Hotelera. Els estudis de Diplomatura en Turisme es troben en procés d’extinció, donat que el Centre imparteix el Grau en Turisme des del curs 2009-2010 i els estudis del Graduat en Direcció Hotelera iniciaran el procés d’extinció properament.

Pel que fa als estudis de la Diplomatura en Turisme, és molt important que tingueu en compte que aquesta titulació s’extingueix definitivament en el curs 2012-2013. Després d’aquest curs acadèmic, els alumnes que vulguin reiniciar els estudis ho hauran de fer adaptant-se obligatòriament als estudis del Grau en Turisme.

En cas d’estar interessats, en aquest servei d’assessorament, us podeu posar en contacte amb nosaltres enviant un e-mail a la següent adreça: eutdh@uab.cat o bé trucant al telèfon 93 592 97 10.

This entry was posted on Dimecres, 13 Juliol, 2011 at 14:39 and is filed under alumnes, cursos, estudis, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.