EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jul 08 2011

L’EUTDH ha rebut en pràctiques una alumna d’últim curs de Filologia Anglesa per fer tasques de traducció

En aquest segon semestre, l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ha rebut la col·laboració d’una estudiant de l’últim any de carrera del Grau en Filologia Anglesa de la UAB per realitzar tasques de traducció del web i material promocional de la nostra Escola com a pràctiques de la seva titulació.

L’alumna que ha participat en aquest pràcticum, ha estat Adeline Horga i ha estat supervisada i assessorada en tot moment per Roger Nicholson, professor d’anglès de l’EUTDH.

This entry was posted on Divendres, 8 Juliol, 2011 at 16:31 and is filed under alumnes, Convenis, estudis, General, idiomes, practiques. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.