EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jul 07 2011

L’EUTDH i la Fundació Kontrast promouen els estudis de postgrau per a alumnes de països en vies de desenvolupament

Recentment l’EUTDH-UAB, que des del 1997 ha tingut una cura especial per la qualitat, la innovació i la sostenibilitat en la docència universitària i en els seus serveis, a més de facilitar el desenvolupament humà dels estudiants i ajudar-los a formar-se en les millors condicions, juntament amb la Fundació Kontrast (entitat dependent de la consultora BCF Consultors SL) que, d’acord amb els seus estatuts té com a objectiu principal fomentar el desenvolupament social, econòmic i cultural des d’una perspectiva sostenible de col·lectius desfavorits en països en vies de desenvolupament, han signat un conveni de col·laboració per promoure que estudiants graduats procedents de països del Tercer Món puguin cursar estudis de postgrau o màster a Catalunya.

En concret, EUTDH-UAB col·laborarà en aquest projecte per a alumnes de tercer cicle dins del marc del conveni de cooperació que té la UAB amb la Universitat Cadi-AYYAD (UCA) de Marrakech al Marroc amb el suport i assessorament de la Fundació Autònoma Solidària de la UAB (FAS) que assumiran els costos d’allotjament en el període d’estada i a la vegada els cànons acadèmics, que seran coberts per l’Escola de Postgrau.

La participació de l’EUTDH-UAB consistirà en atorgar una beca per a la matrícula, neta de cànons i despeses, a l’estudiant triat d’aquests països que sigui admès en algun dels seus programes d’estudis i d’acord amb la seva sol·licitud.

La Fundació Kontrast assumirà la totalitat del procés de creació, disseny, difusió, selecció, seguiment i adequació contractual del projecte, així com els costos que generi aquesta actuació. L’alumne/a haurà de complir tots els requeriments administratius, legals, acadèmics i de domini de les llengües espanyola i anglesa.

Aquesta iniciativa producte de la cooperació de dues entitats capdavanteres com són l’EUTDH-UAB i la Fundació Kontrast veurà la seva concreció el proper curs 2011-2012 amb l’inici dels programes de mestratges oferts pel Centre a partir de l’octubre.

This entry was posted on Dijous, 7 Juliol, 2011 at 17:00 and is filed under alumnes, beques, Convenis, estudis, Futurs alumnes, idiomes, Màsters i Postgraus. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.