EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jun 30 2011

L’EUTDH i Port Aventura firmen un conveni de col·laboració mútua

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona i Port Aventura acaben de firmar un conveni conjunt de col·laboració per treballar plegats en projectes interessants i beneficiosos per ambdues institucions.

En aquest sentit, l’empresa que gestiona el gran parc temàtic i d’oci participarà en diferents activitats relacionades en l’àmbit acadèmic com són les celebracions de jornades científiques, simposis, workshops, etc.; a més de cooperar en les activitats de recerca de l’Escola tot incorporant-se a l’estudi de temàtiques turístiques que siguin del seu interés, i participar en sessions de docència dels estudis de grau i postgrau que ofereix el Centre.

Port Aventura també facilitarà l’oportunitat de realitzar estades de pràctiques per als alumnes de l’EUTDH que desitgin adquirir una visió real del sector turístic des de l’òptica empresarial, i en la mesura que sigui possible, també col·laborarà amb la Borsa de Treball de l’Escola oferint vacants laborals perquè siguin ocupades per als estudiants.

L’EUTDH per la seva banda serà partícep en algunes activitats de formació dels treballadors i treballadores d’aquesta entitat, i també els oferirà descomptes rellevants per cursar estudis a la nostra Escola, a més de facilitar-los-hi lliure accés als esdeveniments acadèmics que es portin a terme des del nostre centre universitari.

Enrique Fontecha, CoDirector General de Portaventura Entertainment, juntament amb Francesc J. Uroz, Director General de l’EUTDH van signar l’acord el passat mes d’abril de 2011 ( a la imatge, el sr. Fontecha).

This entry was posted on Dijous, 30 Juny, 2011 at 17:15 and is filed under alumnes, borsa de treball, Convenis, cursos, empreses, Esdeveniments, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, ofertes laborals, Ponències, practiques, Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.