EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jun 16 2011

Membres de l’EUTDH van assistir al IV Congrés de l’Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció (ACCID)

Membres de la direcció de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB van assisitr al “IV Congrés de Comptabilitat i Direcció” organitzat per l’Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció (ACCID) que es va celebrar al Campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra a Barcelona durant els dies 26 i 27 de maig de 2011. Concretament, la Directora d’Estudis de l’EUTDH, Maria Noguera, i el Director del nostre Centre, Francesc J. Uroz, van assistir convidats per l’organització d’aquest Congrés.

En aquesta quarta edició, les conferències i les sessions de treball simultànies es van centrar en temes més actuals en matèria comptable i de direcció d’empreses i van aplegar gairebé 1000 auditors, comptables, professors, assessors fiscals i empresaris que van participar en la trobada més rellevant i consolidada d’aquest àmbit específic professional a Catalunya.

Josep M. Portabella, Interventor General de la Generalitat de Catalunya, i Daniel Serra, Vicerector d’Economia, Recursos d’Informació i Relacions Internacionals van presidir la inauguració d’aquest esdeveniment, juntament amb altres autoritats.

La conferència inaugural, a càrrec de María del Mar Raventós, va versar sobre el model d’èxit de l’empresa familiar que presideix, Codorniu. El President de l’ICAC, José Antonio Gonzalo Angulo va pronunciar la ponència de cloenda, sobre els problemes d’avui i de sempre de l’auditoria i la comptabilitat.

A més, en aquesta quarta edició es van realitzar 4 conferències i 34 sessions simultànies de treball de gran interés i rigorosa actualitat com les millores a introduir en la comptabilitat de les pimes, els models de negoci per a la recuperació, les noves normes per a la formulació dels comptes consolidats o la nova normativa de compatibilitat de cooperatives, entre d’altres.

Gairebé, un miler de professionals de l’àmbit empresarial i acadèmic, i 70 empreses i entitats hi van participar, presidint i coordinant les sessions simultànies, per presentar nous avenços en matèria professional, i donar a conèixer i impulsar la investigació i els grups de recerca, essent una bona oportunitat de networking.

Per a més informació sobre aquest esdeveniment, visiteu el seu web: www.accid.org/congres

This entry was posted on Dijous, 16 Juny, 2011 at 17:49 and is filed under empreses, Esdeveniments, General, Ponències, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.