EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 03 2011

L’EUTDH, present a la 2a edició de la ‘Fira del Postgrau de la UAB’

Els dies 12, 13 i 14 de maig de 2011 la Universitat Autònoma de Barcelona celebrarà la segona edició de la ‘Fira del Postgrau’, un esdeveniment en el qual et podràs informar de totes les opcions que tens al teu abast per encaminar el teu futur acadèmic i professional.

Enguany la fira té diverses novetats, entre elles la seva ubicació. Els dies 12 i 13 de maig es realitzaran diverses activitats d’orientació en el Campus de la UAB per a futurs estudiants de màsters, postgraus i doctorats, mentre que el dia 14 aquestes es duran a terme a les instal·lacions de la Casa de Convalescència (Hospital de Sant Pau) a Barcelona.

Per altra banda es realitzaran no només xerrades informatives sobre els estudis sinó també tallers sobre l’entrevista de feina i el currículum professional que et poden ser molt útils a l’hora de cercar un lloc de treball en l’àrea laboral del teu interés.

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera organitzarà una sèrie de sessions informatives sobre la seva oferta de màsters i diplomatures de postgrau, que es celebraran en els següents dies i horaris:

• 12 de maig de 2011, a les 12 h., aula 1.5: MBA en Gestió Hotelera / MBA in Hotel Management.

• 12 de maig de 2011, a les 12 h., aula 1.5: Postgrau en Màrketing i Finances Hoteleres.

• 13 de maig de 2011, a les 12 h., aula 1.5: Màster i Postgrau en Organització i Gestió d’Esdeveniments – Turisme de Negocis.

• 13 de maig de 2011, a les 12 h., aula 2.11: Postgrau en Tècniques en Gestió i Assessorament a les Agències de Viatges.

L’accés és lliure, tant per a estudiants de la UAB com d’altres universitats. A les sessions informatives i als tallers cal registrar-se prèviament per facilitar la gestió de l’aforament.

Els tallers tenen un número de places disponibles reduït. Si hi estàs interessat/da en assistir, reserva ja la teva plaça en els formularis que trobaràs en el següent enllaç: Fira de Postgrau de la UAB 2011.

This entry was posted on Dimarts, 3 Maig, 2011 at 10:30 and is filed under alumnes, ampliació d'estudis, Esdeveniments, estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, Màsters i Postgraus, Orientació Universitària. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.