EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 28 2011

Actualització de la Borsa de Treball de l’EUTDH

Us informem, tot seguit, de les dades més actuals vinculades a la Borsa de Treball de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB dels últims mesos:

S’han rebut 30 noves ofertes de treball, de les quals 10 eren de comercial, 8 en l’àmbit de la restauració; 7 eren places en l’àrea d’allotjament, 3 places més eren en altres tipus de llocs de treball, i 1 en la realització de tasques de direcció, i 1 més per treballar en l’Administració.

Per altra banda:

• 71 alumnes i 12 empreses s’han donat d’alta a la Borsa de Treball.

• 130 alumnes han optat a les ofertes.

• 18 alumnes han estat elegits per cobrir aquestes vacants.

En el següent butlletí, us facilitarem més noves dades de la Borsa de Treball de l’EUTDH .

This entry was posted on Dijous, 28 Abril, 2011 at 13:27 and is filed under alumnes, borsa de treball, ex-alumnes, ofertes laborals. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.