EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

abr. 26 2011

Vols treballar i/o fer pràctiques internacionals remunerades a l’estranger?

• Conèixer altres formes de gestió i cultures?

• Entrar a formar part d’una gran companyia?

• Practicar l’idioma?

El proper dimarts 3 de maig de 2011 (matí) a l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB (EUTDH-UAB) es celebraran unes jornades de presentació de programes per ampliar i complementar la teva formació a empreses internacionals del sector a USA, AUSTRALIA, CANADA, XINA i altres destinacions.

Aquestes activitats estan adreçades a:

• Alumnes i ex-alumnes de l’EUTDH, de Turisme, Direcció Hotelera o de MBA Gestió Hotelera.

Les persones interessades en assistir, contacteu amb:

Beatriz Santolalla
e-mail: beatriz.santolalla@uab.cat
Despatx 1.01.

Tutories: dl. i dj. de 10:30 a 12:30 h. ; dj. de 15:00 a 16:00 h.

Abstenir-se persones que no reuneixin les condicions requerides, no es donarà resposta.

This entry was posted on dimarts, 26 abril, 2011 at 15:15 and is filed under alumnes, borsa de treball, estudis, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, idiomes, Màsters i Postgraus, ofertes laborals, Ponències, practiques. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.