EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

abr. 15 2011

Jornades de Portes Obertes de l’EUTDH 2011

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona (EUTDH) convida a tots els estudiants de Batxillerat, de Cicles Formatius de Grau Superior i també als titulats universitaris a venir a conèixer el nostre Centre i tota la nostra oferta formativa:

• Grau en Turisme.
  • Graduat en Direcció Hotelera (futur Grau).
  • Mestratges i Postgraus*.

Els dies 21 de maig, 4 i 18 de juny de 2011 , a les 10:00 hores, es realitzaran diverses xerrades informatives per donar a conèixer les característiques de les titulacions que s’imparteixen a l’EUTDH. També es realitzaran visites a les instal·lacions de la nostra Escola, l’Hotel-Escola, i Vila Universitària de la UAB.

És imprescindible confirmar la vostra assistència a:

Secretaria de l’EUTDH.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera.
Edifici Blanc. Vila Universitària.
08193 Bellaterra – Cerdanyola del Vallès.
e-mail: eutdh@uab.cat
web: www.eutdh.cat
facebooK: www.facebook.com/eutdh
twitter: www.twitter.com/eutdh
blog:http://blogs.uab.cat/eutdh

*Aquelles persones interessades en conèixer la nostra oferta de Mestratges i Postgraus agraïríem que ens ho indiquessin a l’hora de confirmar la seva assistència a la Jornada de Portes Obertes.

This entry was posted on divendres, 15 abril, 2011 at 13:30 and is filed under Esdeveniments, estudis, Futurs alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, Màsters i Postgraus, Orientació Universitària, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.