EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

abr. 14 2011

Es celebren el Workshop i el Simposi de l’EUTDH amb gran èxit de participació

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera (EUTDH) de la UAB va celebrar el 9 i 10 de març a l’Hotel Campus la catorzena edició del Workshop, la trobada anual que té com a objectiu establir contactes entre el sector i la universitat, i que facilita la inserció laboral d’un 80% del seus estudiants, en la qual van participar 30 empreses, com ara cadenes hoteleres, agències de viatges i consultories, entre d’altres, i prop de 200 alumnes.

Dins de les activitats del Workshop també va tenir lloc el Xè Simposi, un espai anual de debat i reflexió amb participació del món professional turístic i hoteler. La crisi econòmica internacional, que ha repercutit negativament en el sector turístic espanyol, va centrar les ponències, presentades per representants d’institucions i empreses com l’Agència Catalana de Turisme, les Diputacions de Tarragona i Girona i els establiments hotelers Termes Montbrió i Silken Platja d’Aro. A la trobada, que duia com a títol “La indústria hotelera en el segle XXI: competitivitat en temps d’expansió i crisi”, hi van assistir 125 estudiants.

This entry was posted on dijous, 14 abril, 2011 at 15:14 and is filed under alumnes, borsa de treball, empreses, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, ofertes laborals, Ponències. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.