EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

abr. 13 2011

L’EUTDH firma un conveni de col·laboració amb la Fundació Escola Emprenedors

Posted in alumnes, cieu, Convenis, empreses |

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona, a través del seu Director, Francesc J. Uroz, ha firmat un acord de col·laboració amb la Fundació Escola Emprendedors, mitjançant Jordi Navas, President d’aquesta entitat. Aquest conveni té com a finalitat fomentar l’emprenedoria en el món universitari i formar a professionals que s’involucrin en la creació de noves empreses. També ambdues institucions organitzaran conjuntament jornades de divulgació i promoció per conscienciar els alumnes sobre la importància d’emprendre projectes empresarials i innovar.

La Fundació Escola Emprenedors és una entitat que té per objectiu promoure l’esperit emprenedor entre els estudiants, principalment, de secundària, formació professional i universitaris, gràcies al treball estusiasta i la cooperació d’emprenedors en diversos camps que comparteixen la seva experiència amb els estudiants. La seva filosofia oberta, plural i activa és molt similar a la realitzada pel Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries (CIEU) creat per l’EUTDH-UAB.

Sense cap mena de dubte, aquesta sinèrgia entre ambdues institucions contribuirà a potenciar amb més força una societat més participativa, amb més inquietuds emprenedores, i que els professionals de l’emprenedoria siguin reconeguts i valorats com a impulsors de l’economia, dels valors ètics i del progrés de la societat.

This entry was posted on dimecres, 13 abril, 2011 at 19:26 and is filed under alumnes, cieu, Convenis, empreses. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.