EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

abr. 11 2011

La Dra.Gemma Cànoves, conferenciant al IV Congrés Internacional de Turisme de la FUE-UJI

La Dra. Gemma Cànoves Valiente, Catedràtica d’Anàlisi Regional al Departament de Geografia de la Universitat Autònoma de Barcelona i Directora de l’Àrea de Recerca de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, participarà com a conferenciant al IV Congrés Internacional de Turisme que es porta a terme els dies 13, 14 i 15 d’abril a Castelló de la Plana, organitzat per la Fundació Universitat Jaume I – Empresa (FUE-UJI).

Aquestes jornades de debat i reflexió tractaran enguany sobre la diferenciació i segmentació dels mercats en les destinacions turístiques, on es poden oferir múltiples productes i activitats en funció del perfil del visitant, i dels seus gustos i preferències. Es parlarà de les tendències actuals contemplades en aquest sector, com l’ús turístic del patrimoni natural o cultural, o les noves formes de comercialització de destinacions i del lleure, entre altres. En aquest esdeveniment hi assistiran els principals experts d’aquest camp, procedents de diferents països, que presentaran les seves últimes recerques en la matèria.

La Dra. Cànoves serà ponent a la jornada del 14 d’abril, i presentarà la seva conferència titulada “Turismo religioso, potencialidades y oportunidades. La montaña sagrada de Montserrat en Catalunya”.

Podeu obtenir més informació sobre aquest esdeveniment i consultar el programa del IV Congrés Internacional de Turisme de la FUE-UJI, clicant sobre l’enllaç.

This entry was posted on dilluns, 11 abril, 2011 at 18:34 and is filed under Esdeveniments, Ponències, professorat, Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.