EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 07 2011

L’EUTDH estableix nous acords d’intercanvi d’estudis amb universitats de Shangai (Xina)

El professor Albert Vancells, Director de Relacions Internacionals de l’EUTDH, va realitzar un viatge a Shanghai, el passat mes de març, per establir relacions i acords amb Universitats xineses. Concretament, va visitar la Shanghai International Studies University (SISU) i el Shanghai Institute of Tourism.

Es van acordar convenis d’intercanvi amb aquestes dues Universitats per poder enviar i rebre alumnes en els cursos de turisme i negocis d’aquests centres de formació. Aquests acords es van establir en el marc del Programa Propi de la UAB.

A la foto podeu veure, la visita que es va portar a terme a la SISU. L’Albert Vancells amb en Gustau Folch, director de la Fundació UAB; el president de la SISU, Cao Deming; Dingquan Zhang el president del Xianda College de la SISU, la Shan Kai Li i la Fiona Wang contactes de la UAB a la Xina.

Al Shanghai Institute of Tourism es van poder visitar les instal·lacions de la Universitat on (a la foto de la dreta), es pot veure com realitzen un estil d’ensenyament similar al que imparteix l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera en els estudis de Direcció Hotelera.

This entry was posted on Dijous, 7 Abril, 2011 at 10:30 and is filed under alumnes, beques, Convenis, estudis, intercanvis, professorat, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.