EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 04 2011

L’EUTDH et proposa el curs d’especialització ‘Pastisseria per a casa’

Si t’agrada el dolç i no abarques més que l’elaboració del pa de pessic de la recepta de iogurt, o només compres compulsivament productes de pastisseria industrial o ja preparats, ara tens l’oportunitat d’aprendre a realitzar postres per posar-hi una mica més de dolçor a la teva vida.

El curs d’especialització ‘Pastisseria per a casa’ va dirigit a totes aquelles persones que sentin especial devoció pels dolços. Es realitzaran diverses elaboracions de pastisseria tradicional i artesanal, i també d’altres de l’anomenada ‘pastisseria moderna’ (o ‘postres al plat’ ), consistent en l’adaptació de diferents tècniques tradicionals a les més noves tendències de reposteria.

Sessió 1. Varietats de pa de pessic.

• Es veuran els pans de pessic més empreats en l’actualitat, amb l’objectiu d’apreciar les diferències existents i les múltiples utilitzacions per a cada un d’ells.

Sessió 2. Postres fetes amb pa de pessic.

• Es realitzaran dos pastissos d’estil tradicional, un braç de gitano i la introducció del pa de pessic en una postre de plat.

Sessió 3. Cremes, farçits i mousses .

• Es treballaran els farçits, les cremes de pastisseria i diverses mousses aplicades a l’elaboració tradicional i a les postres portades al plat.

Sessió 4. Petit-fours .

• Els alumnes s’endinsaran al món delicat i suculent dels petit-fours . En la restauració actual,el petit-four és un acompanyament deliciós que se serveix en el moment del cafè, amb molta diversitat en el seu color, textura i forma i que és molt apreciat per als paladars més exigents.

Dies: Del 16 al 20 de Maig de 2011

Horari: de 17:00 a 20:00 h.

Professor: Marc Grañó (Professor de Cuina de l’EUTDH)

Preu del Curs: 120€ (Comunitat UAB)
150€ (Externs UAB).

Hores de docència: 15

Lloc: Aula de Demostració de l’EUTDH-UAB

Tipus: Classe magistral.

Sense reconeixement de crèdits de lliure elecció.

Per a més informació i inscripcions, contacteu amb:

Sra. Carme Puigpinós

Secretària de Coordinació dels Cursos d’Especialització

E-mail: carme.puigpinos@uab.cat

Fax: 93 581 74 95

O visiteu també la pàgina web dels Cursos d’Especialització de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB

This entry was posted on Dilluns, 4 Abril, 2011 at 13:59 and is filed under alumnes, cursos, ex-alumnes, Futurs alumnes. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.