EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mar 14 2011

Inici de la modalitat presencial del ‘Curs de preparació per les proves de Guia de Turisme’

Nota informativa (8 de març de 2011)

Benvolguts/des alumnes del curs de guies. Primer de tot, aprofitar aquesta nota informativa per convidar-vos a la sessió inaugural i informativa que tindrà lloc a l’Escola Superior de Turisme, carrer Lledó 11 de Barcelona, el proper 21 de març de 2011, a les 19:00 h .

Darreres notícies

Us fem saber que a data d’avui no s’ha rebut cap notificació per part del Departament de Turisme de la Generalitat de Catalunya respecte a una propera convocatòria del procés d’habilitació per a Guies de Turisme. Davant d’això, us notifiquem que:

Després de setmanes fent diferents accions encaminades a provocar la reacció de l’organisme competent respecte al procés d’habilitació, sempre prensant en el vostre interés, pensem que el més adient és iniciar el curs de preparació amb una temporització especial.

Inici del curs i temporització

El curs en la modalitat presencial començarà el proper dia 21 de març de 2011 amb la presentació/sessió informativa que es celebrarà a l’Escola Superior de Turisme a les 19 hores. La primera classe tindrà lloc el dimarts dia 22 de març a la Fundació Prat en l’horari normal del curs, de 18 a 21 hores.

Les classes es mantindran en dilluns, dimarts i dimecres.

Com desconeixem si hi haurà convocatòria abans de l’estiu i la forma d’aquesta (nous requisits, modificacions de temaris, etc.) el calendari del curs s’escurçarà a 28 sessions, les sessions pendents es faran en les setmanes prèvies a l’examen. La darrera sessió serà el proper dia 1 de juny.

A més a més de les sesions pendents, gaudireu de 3 sessions addicionals de classe i 2 sessions especials on farem les proves simulades sense cap cost per a vosaltres .

Continguts dels temes

Dins del curs es mantindran els temes que fins ara han definit les proves.

En el moment de conèixer la convocatòria es realitzaran les actualitzacions necessàries en els temaris que es lliuraran als alumnes d’aquest curs també sense cap cost addicional .

Aprofitem el campus online del curs per realitzar aquestes actualitzacions i per informar de totes les notícies que ens arribin sobre el procés de convocatòria.

El campus restarà actiu fins al proper 30 de juny . El campus serà de nou activat a principis de setembre.

Com sempre s’ha informat, els alumnes que ara feu el curs, us podeu tornar a matricular, en qualsevol de les modalitats, abonant únicament l’import de la matrícula de la modalitat triada.

Modalitat Online

Els alumnes de la modalitat online continuaran la seva formació i assistència dels tutors fins al dia 30 de juny, tenint dret a actualitzacions de temes, informacions i proves simulades sense cost addicional. El campus serà de nou activat a principis de setembre.

Els alumnes matriculats en la modalitat online també estan convidats a la sessió d’inauguració/informativa del proper dia 21 de març de 2011 .

Qualsevol dubte o suggeriment podeu dirigiu-vos a justi.hidalgo@uab.cat o jhidalgo@fundacioprat.com

Tota la informació que sigui d’interès general serà explicada en la sessió inaugural/informativa.

Justi Hidalgo
Coordinador del curs

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona
Fundació Prat de Barcelona
Escola Superior de Turisme de Barcelona

This entry was posted on Dilluns, 14 Març, 2011 at 14:45 and is filed under cursos, Esdeveniments, estudis, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.